controle - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Wichert Sinke - WaarBenJij.nu controle - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Wichert Sinke - WaarBenJij.nu

controle

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Wichert

24 Juni 2013 | Nederland, Nieuwegein

Hallo Allemaal,

Vandaag hadden we weer een afspraak bij de oncoloog voor de uitslag van de CT scan van afgelopen donderdag.
En jammer genoeg kregen we niet te horen wat we graag hadden gehoord.
De oncoloog vertelde namelijk dat de chemokuur niet had aangeslagen en dat de uitzaaiingen in de lever wederom waren toegenomen en dat het buikvlies ook verdikt (aangetast) is en er waren ook nog wat kleine puntjes in mijn longen gevonden, kortom slechter kon niet.
Ik wordt nu doorgestuurd naar het UMC wellicht dat ze daar nog een behandeling hebben die voor mij in aanmerking komt. En mijn DNA wordt onderzocht of ik voor een andere behandeling in aanmerking kom volgens de oncoloog 5% kans eventueel komen nog chemo-tabletten in aanmerking
maar dit is de laatste keuze op dit moment.
Volgende week hoop ik een afspraak te krijgen bij het UMC dan laat ik jullie weer wat weten, hopelijk kom ik in aanmerking voor de DNA behandeling dan weten we van te voren tenminste dat die kuur aanslaat.
Tot de volgende keer Jos

• 24 Juni 2013 - 22:37

Kirsten & Sander:

Beste Jos en Anja,
    Wij zijn erg geschrokken van het nieuws en kunnen ons niet voorstellen hoe het voor jullie moet voelen...wij duimen voor jullie dat jullie nog een kans krijgen! Als er iets is wat wij kunnen betekenen dan zijn we er voor jullie!

• 25 Juni 2013 - 09:58

Martine Uit Haarlem:

Lieve Jos,
    Heel veel sterkte met weer een grote tegenvaller. Ik wens je alle veerkracht en doorzettingsvermogen toe die je hier bij nodig hebt,
    X Martine

• 25 Juni 2013 - 13:19

Erna:

Lieve Jos en Anja,
    Wat een vervelend nieuws hebben jullie te horen gekregen, nu maar hopen dat UMC wat kan doen. Heel veel sterkte de komende tijd xx erna

• 26 Juni 2013 - 21:18

Miranda :

Lieve Jos en Anja, wat een slecht nieuws. Heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte in deze zware tijd. Hopen op een lichtpuntje. Veel liefs Miranda

• 26 Juni 2013 - 21:26

Tante Til:

lieve Jos en Anja
    voor ons de hoop dat het goed nieuws zou zijn,
    is dit niet zo prettig om te horen.
    en kunnen maar moeilijk de juiste woorden vinden.
    maar Jos ga ook hier weer tegen aan, de doktoren zijn erg kundig,
    wij denken veel aan jullie ,en wensen jullie heel veel sterkte.
    veel liefs van ome Jan en tante Til

• 04 Juli 2013 - 21:09

Marion Verhoef:

Beste Jos en Anja,

Sterkte en kracht om opnieuw de strijd aan te gaan. Hartelijke groet, Marion