Wat een spannende week was dit! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Wichert Sinke - WaarBenJij.nu Wat een spannende week was dit! - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Wichert Sinke - WaarBenJij.nu

Wat een spannende week was dit!

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Wichert

19 April 2013 | Nederland, Nieuwegein



Afgelopen maandag ben ik bij mijn huisarts geweest, ik was 2 weken geleden ook al bij hem omdat ik last van mijn buik had. Toen heeft hij wat medicijnen voorgeschreven maar die hielpen dus niet.
Ik was nog maar een paar minuten bij de Dokter binnen mijn verhaal aan het vertellen toen hij al naar de telefoon greep om de oncoloog te bellen, eigenlijk zou ik pas op 29 april een CT scan krijgen, maar de oncoloog heeft er een spoedje van gemaakt zodat ik al afgelopen woensdag al in de scan kon en vanmiddag zijn we naar Utrecht (oudenrijn ziekenhuis) gegaan voor de uitslag.
Vol goede hoop liepen we van de parkeerplaats naar de poli, ik was er vast van overtuigd dat ik nog 3 maanden rust zou krijgen.
Maar dat pakte even anders uit van mijn buikklachten was niets te zien op de CT maar de uitzaaiingen in de lever zijn fors toegenomen
Conclusie weer chemo maar deze keer een ander soort kuur dinsdag hoor ik tijdens een intakegesprek mochten jullie mij niet meer herkennen in de komende tijd die kale dat ben ik
Want volgens de oncoloog is dat een van de bijwerkingen van deze chemo
Maar als dat alles is
Tot de volgende keer

Jos

  • 19 April 2013 - 18:01

    Erna:

    Lieve Jos en Anja

    Wat een vervelend nieuws is dit maar goed dat je er weer vol goede moed er tegen aan gaat.

    Heel veel sterkte de komende tijd ik zal aan jullie denken.
    Xx erna

  • 19 April 2013 - 18:56

    Pa Sinke En Tini:

    Heel veel sterkte gewenst van ons beiden, ook voor jullie gezin.
    Omer en tini

  • 19 April 2013 - 19:03

    Marion Verhoef:

    Jos, namens Peter Jan en mij heel veel sterkte. Hou je haaks en we denken aan je.

  • 19 April 2013 - 19:33

    Miranda:

    Zeker weer een spannende week geweest voor jullie. Hopen dat de andere chemo goed aanslaat.
    Ik denk aan jullie. Veel sterkte

    Liefs Miranda

  • 19 April 2013 - 21:03

    Wichert:

    Beste Jos,

    Wat een klote bericht weer !! Na mijn bezoek afgelopen maandag had ik wel een beetje hoop om samen in juni te gaan fietsen (de stok achter de ..) en je weer een beetje fit te stomen. Laten we hopen dat deze nieuwe chemo's net zo goed aanslaan als de vorige. Het is een oneerlijke strijd maar ik ken je al een jaar of 25 en je geeft niet snel op dus we gaan nog wat beleven.

    Wichert

  • 19 April 2013 - 21:45

    Jantine:

    Heel veel sterkte .

    Jantine ( zus van Liesbeth)

  • 20 April 2013 - 12:33

    Daisy:

    Lieve, sterke, positieve Jos...

    Wat een naar KUT nieuws (en dan heb ik t nog netjes gezegd). Héél véél sterkte, kracht en steun gewenst! Kom op!

    Dikke knuffel Daisy

  • 20 April 2013 - 13:45

    Joke:

    Beste Jos,

    Wat een naar bericht, ik wens je heel veel sterkte ook voor je gezin.

    Joke

  • 20 April 2013 - 20:33

    Tante Til:

    lieve Jos en Anja.
    (lees zojuist het bericht),wat een tegenslag,ik wens je de kracht om ook dit weer te doorstaan,veel sterkte en lieve groetjes van ome Jan en tante Til

  • 22 April 2013 - 10:21

    Martine:

    Lieve Jos, wat een tegenvaller weer. Veel sterkte met alles wat er nu weer op je pad komt! X Martine

  • 22 April 2013 - 19:44

    Tine Rodink:


    Lieve Jos en Anja

    Ik wens jullie veel kracht en sterkte!
    Lieve groet van Tine Rodink

  • 02 Mei 2013 - 12:44

    Joost:

    Beste Jos (en Wichert),

    Afgelopen weekend met Rens gevierd dat wij vorig jaar 26 april naar Rome vertrokken. Hadden het natuurlijk nog over jullie.
    Wij ontmoetten jullie voor het eerst op 30 april in Weil der Stadt en zagen jou voor het laatst op Eindhoven Airport op 21 mei. Met genoegen denken we terug aan de gezamenlijke etentjes en biertjes.
    Wij vonden en vinden jou ongelofelijk dapper en sterk. Een topper. Dat was je en dat ben je.
    Heel veel kracht bij de volgende uitdaging. Jou is geen berg te hoog.

    Groet, Joost

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwegein

Rome

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2013

update

02 Juli 2013

Hoe gaat het verder

24 Juni 2013

controle

19 April 2013

Wat een spannende week was dit!

21 Januari 2013

Hier is alweer een nieuwe update
Wichert

Actief sinds 01 Feb. 2012
Verslag gelezen: 1211
Totaal aantal bezoekers 113303

Voorgaande reizen:

26 April 2012 - 17 Mei 2012

Rome

Landen bezocht: