Hoe gaat het verder - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Wichert Sinke - WaarBenJij.nu Hoe gaat het verder - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Wichert Sinke - WaarBenJij.nu

Hoe gaat het verder

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Wichert

02 Juli 2013 | Nederland, Nieuwegein

Hoi allemaal,

Gisteren een gesprek gehad in het UMC gelukkig goed nieuws ik kom in aanmerking voor experimentele geneeskunde en de arts acht de kans op succes groot.Men gaat tijdens een CT scan een biopt uit de lever nemen om dna van de kanker vast te stellen zodat er voor een zo effectief mogelijke behandeling kan worden gekozen. Gisteravond meteen al bloed laten prikken, deze week belt de arts op om mijn toestemming zodat we kunnen starten met de behandeling, de arts was trouwens blij verrast met mijn fysieke gesteldheid wat een groot pluspunt is voor de verdere behandeling
Vanmorgen belde mijn huidige oncoloog hij moest mij jammer genoeg mededelen dat ik voor de door hem voorgestelde behandeling niet in aanmerking kom, maar gelukkig hebben we een alternatief
Hopelijk kunnen we snel beginnen met de behandeling.

Groetjes Jos

• 02 Juli 2013 - 13:06

Kim:

goede instelling jos alles is het proberen waard! zet hem op!!!

• 02 Juli 2013 - 13:31

Sander & Kirsten:

Dat is goed nieuws en goede hoop! Succes!

• 02 Juli 2013 - 14:53

Erik :

Jos,

Wat een instelling en houding van je !! Bewonderenswaardig. Hoedje af voor je !!

Hart groet,
    Erik Kroezen

• 02 Juli 2013 - 17:49

Erna:

Hoi Jos en Anja, dit is toch wel weer goed nieuws nu hopen dat het medicijn gaat aanslaan. Maar wat heb je toch een positieve instelling. Kus erna

• 02 Juli 2013 - 21:37

Dorien:

Wat super fijn dat je hiervoor in aanmerking komt! Het is zeker het proberen waard.

Veel liefs! Dorien

• 02 Juli 2013 - 21:50

Tante Til:

gelukkig Jos dat je niet zo lang op deze behandeling hoef te wachten,
    het gaat zeker lukken,
    lieve groetjes van ome Jan en tante Til
    ook voor Anja.

• 03 Juli 2013 - 16:49

Elly:

Goed om te horen dat er gestart gaat worden met een nieuwe behandeling.
    Heel veel succes.Ook fijn dat je ons steeds laat weten hoe het met je gaat.
    Lieve groet voor jou.Anja je jongens.

• 04 Juli 2013 - 11:27

Miranda:

Goed om te horen dat je in aanmerking komt voor deze behandeling. Blijf positief! Veel liefs Miranda