Hallo Allemaal, - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Wichert Sinke - WaarBenJij.nu Hallo Allemaal, - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Wichert Sinke - WaarBenJij.nu

Hallo Allemaal,

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Wichert

18 Juni 2012 | Nederland, Nieuwegein

Beste volgers van deze site, ik heb goed nieuws en wil dit gaarne met jullie delen.
Wij komen net thuis van een consult bij de Oncoloog afgelopen donderdag heb ik namelijk bloed moeten laten prikken en een CT scan laten maken.
En de Oncoloog had heel goed nieuws voor ons.
De situatie is namelijk onveranderd de uitzaaiingen zijn niet groter geworden en zijn niet in aantal toegenomen de darmen zijn schoon,de longen zijn schoon en de lymfeklieren zijn schoon en niet opgezet.
En de bloedwaarden zijn die van een gezonde vent.
Kortom geweldig nieuws over 3 maanden weer een CT scan en controle
En nu genieten van een mooie zomer.
Zouden al die kaarsjes dan toch geholpen hebben?
Iedereen nogmaals bedankt voor al jullie steun tijdens onze reis en wie weet komt er toch nog een volgend fietstochie.

Groetjes Jos

• 18 Juni 2012 - 11:21

Kirsten & Sander:

Wat een geweldig nieuws! Jouw enorme drive zal hier zeker ook behoorlijk aan meegeholpen hebben!

• 18 Juni 2012 - 11:56

Marion V:

Wat een geweldig nieuws. Gefeliciteerd !

• 18 Juni 2012 - 13:34

Martine:

Beste Jos, wat een fantastisch nieuws. Ga maar vast aan de voorbereiding voor de volgende, Wichert wil vast weer mee :)

• 18 Juni 2012 - 15:05

Hans:

Beste Neef,

Dat is zeer goed nieuws, dan heeft het toch geholpen dat jullie vanuit Brunssum de reis naar Rome begonnen zijn;-)

Groetjes van je neef Hans en familie

• 18 Juni 2012 - 15:18

Willem Weggeman :

Beste Jos,

Wat fijn om zo'n bericht te krijgen. Ik kan me voorstellen dat dit weer nieuwe moed geeft. Heel veel sterkte en kop op!

• 18 Juni 2012 - 17:32

Tini Degenhardt:

Groeten en gefeliciteerd met die mooie uitslag.
    Tini Degenhardt-Wieringa. (tante van Wichtert)

• 18 Juni 2012 - 18:30

Tante Til:

Hallo Jos en Anja.

Zojuist je mail gelezen, wat een goed nieuws,het is toch zo dat we ergens in moeten geloven,

en is je reis niet voor niets geweest, wij wensen jullie het aller aller beste en nu maar genieten van

de zomer, als die tenminste wil komen, heel veel liefs van ome Jan en tante Til

• 18 Juni 2012 - 19:54

Lil:

wat geweldig nieuws jos, kaarsjes helpen altijd.allemaal gefeliciteerd.

• 18 Juni 2012 - 20:16

Erna:

Hoi Jos wat een geweldig nieuws voor je en ook voor het gezin. Kus

• 18 Juni 2012 - 21:16

Cor Van Der Schaft:

Jos helemaal super man! Wat een fantastisch bericht dat geeft de burger moed,toch!
    Het is allemaal niet toevallig en die kaarsen helpen vast en zeker.... Geloof me maar!
    We ontmoeten elkaar gauw .... Hou je hè. Album al klaar?
    Groet en blijven fietsen
    Cor

• 27 Juni 2012 - 10:37

Rens Nievergeld :

Jos,
    wat een geweldig goed nieuws ! Iemand zoals jij verdient ook zo'n uitslag. Door de fietstocht naar Rome heb je laten zien dat je alles aankunt. Jou en Wichert te ontmoeten op weg naar Rome was voor mij een bijzondere beleving. Ik hoop dat het vanaf nu met jouw gezondheid nog alleen maar bergopwaarts gaat zodat na deze mooie zomer, waar je van gaat genieten, de zon voor jouw en je gezin mag blijven schijnen. Tot spoedig wederziens / -horens.

Groetjes Rens.

PS. uiteraard vele groeten aan Wichert !

• 01 Juli 2012 - 09:53

Elly Zandbergen:

Hoi Jos,

Wij zijn net weer thuis van een heerlijke vacantie op het Griekse eiland Samos en nu lees ik jou bericht dus pas.......Wat heerlijk dat alles zo goed gaat met je,gefeliciteerd,dat gaat nu een zomer worden om extra van te genieten.Natuurlijk heeft het geholpen dat we met ons alle zoveel aan je hebben gedacht.

• 22 Juli 2012 - 09:11

Bart:

Gefeliciteerd met je goede uitslagen. En inderdaad, nu achterover leunen en genieten van de goede prognose en de zomer. Je bent er nog; en hoe!. We hebben genoten van je/jullie verhalen en doorzettingsvermogen en respect voor eigen grenzen.