Update - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Wichert Sinke - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Wichert Sinke - WaarBenJij.nu

Update

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Wichert

25 September 2012 | Nederland, Nieuwegein




Hallo allemaal,

Er is weer nieuws ditmaal jammer genoeg geen goed nieuws het heeft dan ook iets langer geduurd eer ik het op onze site kon zetten.
Vorige week maandag hebben wij de uitslag van de 3 maandelijkse onderzoeken gekregen,
En die waren niet wat wij verwacht hadden.
De uitzaaiingen in de lever waren fors toegenomen en daarbovenop zijn de lymfeklieren in mijn buik aangetast.
Deze mededeling kwam dan ook als een mokerslag aan, maar we hadden niet veel tijd om te herstellen want vrijdag kreeg ik alweer mijn eerste van 6 chemo’s inmiddels ben ik weer een beetje opgeknapt maar de eerste dagen na de chemo zijn geen pretje.
Ik krijg de chemo’s iedere 3 weken op vrijdag met daarna 2 weken chemo tabletten ’s morgens en ’s avonds en dan een week rust, en dan begint de cyclus weer van voren af aan.
Als alles volgens plan verloopt krijg ik de laatste chemo begin Januari daarna heb ik 3 maanden rust om het lichaam te laten herstellen, dan volgen er weer onderzoeken en hopelijk heb ik dan weer goed nieuws om jullie te vertellen.
Ik wil trouwens nog even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken voor alle tekenen van medeleven
Hier putten wij veel kracht uit.
Tot de volgende keer, hopelijk met beter nieuws.

Jos

  • 25 September 2012 - 13:35

    Sjoerd Sinke:

    Beste Jos,

    Ja dat is geen leuke mededeling maar je knokt al weer verder en daar heb ik wel erg veel respect voor en ik wens je dan ook alle kracht en liefde toe voor de komende tijd om weer beter te worden en je vooral beter te gaan voelen.

    groeten en veel sterkte,

    Sjoerd Sinke

  • 25 September 2012 - 14:25

    Hisko:

    Hoi Jos,

    Zwaar om dit deze berichten te lezen, maar goed dat je het van je af schrijft.
    Zelfs als we elkaar alleen kennen via Wichert en niet persoonlijk,
    wens ik jou en de familie sterkte in deze strijd.
    Wij bidden dat dit goed komt en steken een kaarsje op.

    Heel veel sterkte,
    Ik lees graag het goede nieuws in het nieuwe jaar.

    mvg Hisko

  • 25 September 2012 - 18:50

    Erna:

    Hoi Jos em anja wat een ellende om dit te horen ik hoop dat het verder met de Chemo allemaal goed gaat en dat de kankercellen dan een keer stoppen. Dikke kus voor jullie groet erna

  • 25 September 2012 - 18:59

    Ome Jan En Tante Til:

    met Pap enMam naar pater Karel geweest.
    dat geeft hun ook weer nieuwe moet,
    lieve groetjes van ons

  • 25 September 2012 - 20:10

    Erik Kroezen :

    Hé Jos,

    Wat een slecht bericht man. Ook lastig om te reageren en om iets te zeggen. Ik las ooit een mooie spreuk van Isabella Rosselini (actrice)
    Vrij vertaald: richt je op wat je hebt, niet waarnaar je verlangt. Maar da's misschien makkelijker gezegd dan wellicht gedaan. Ik gun je het beste. Hou moed.

    Sterkte in deze tijd !!

    Groet,

    Erik
    (uit Houten)

  • 28 September 2012 - 13:55

    Tini Degenhardt-Wieringa:

    Veel sterkte gewenst.

  • 28 September 2012 - 21:51

    Tiny En Wim Ries:

    Hoi Jos,

    Zoals ik je belooft heb brand het kaarsje in Baneux!

    Heel veel liefs en sterkte Tiny en Wim

  • 30 September 2012 - 12:15

    Elly Zandbergen:

    Hoi Jos,

    Wat erg om te horen dat het weer niet goed gaat.Wat moet dit voor jou een
    verschrikkelijke tegenvaller zijn.
    Juist als je je goed voelt !!! En nu laat je lichaam je weer in de steek.
    Ik leef met jullie mee. Er is,jammer genoeg,niet meer wat ik voor jullie kan doen.
    Heel erg veel sterkte.
    Liefs. Elly.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwegein

Rome

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2013

update

02 Juli 2013

Hoe gaat het verder

24 Juni 2013

controle

19 April 2013

Wat een spannende week was dit!

21 Januari 2013

Hier is alweer een nieuwe update
Wichert

Actief sinds 01 Feb. 2012
Verslag gelezen: 958
Totaal aantal bezoekers 113355

Voorgaande reizen:

26 April 2012 - 17 Mei 2012

Rome

Landen bezocht: